La amistad es nuestra religión; Nadie, nuestro Dios; y la ignorancia, nuestro templo. Bienvenidos.

viernes, 30 de septiembre de 2011

Jo i el meu somni

Hola marrecs!

Ja em coneixeu, sóc l'Isaac Orenes, també conegut en aquest blog amb el pseudònim de Fénix. Avui em toca pensar en el futur i explicar-vos una mica com em veig dintre de deu anys! És un exercici de classe, així que intentaré posar-hi imaginació. Haig de dir que em sembla complicat perquè mai miro tan enllà en el temps. No m'agrada fer plans a tant llarg termini, perquè la vida dona moltes voltes i no hi veig gaire sentit. La gràcia d'això és que potser demà tinc una idea ben diferent d'on seré dintre de deu anys. Bé, a veure què surt un divendres a les 8:41 del matí.

Ara mateix em trobo estudiant el primer any d'Educació Social, però jo ja vaig estudiar Humanitats aquí, a l'Autònoma. Però com que sempre m'he imaginat a mi mateix donant classe i a vegades ho he fet a nivell particular m'he embarcat en aquesta nova aventura. Així que suposo que em veig fent classes en algun centre educatiu (segurament per gent gran que sol ser molt més agraïda) i potser em veuria treballant una temporada com a redactor d'algun diari o revista cultural. Com que m'agrada molt escriure reconec que vull veure'm comprant el meu propi llibre en una llibreria i algú se m'apropi i em digui: "Vostè a escrit a aquest llibre? M'ha agradat molt!".

I això és tot! 

No hay comentarios:

Publicar un comentario