La amistad es nuestra religión; Nadie, nuestro Dios; y la ignorancia, nuestro templo. Bienvenidos.

viernes, 30 de septiembre de 2011

Les TIC que conec i m'agradaria conèixer

I el meu segon exercici del dia tracta sobre això mateix! Com que sóc força maldestre amb l'ordinador no puc pressumir gaire, però això del blog se'm dona prou bé. També em moc força bé pels processadors de textos i power point en el sistema operatiu Windows. Però se'm dona fatal l'Excel, el Photoshop i el Movie Maker i m'agradaria molt aprendre'n per poder manipular imatges, vídeos, fer taules i operacions. Rebutjo en general les xarxes socials perquè prefereixo les relacions socials directes. Així que virtualment només em relaciono via mail o el propi blog en tot cas.

M'avorreix haver de llegir instruccions, així que no domino gaire bé càmeras de video i fotos molt sofisticades, però m'ensurto mitjanament bé. Però si que reconec que aquestes tecnologies són assignatures pendents, perquè m'agrada molt la fotografia i fer vídeos.

Fins un altre!

No hay comentarios:

Publicar un comentario